آخرین اخبار
کد مطلب: 80163
اساتيد دانشگاه ها عضو مرکز تحقيقات شهرسازي مي شوند/ نياز چهارمحال و بختياري، قدرت نگهداري ثروت و علم است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2424
به گزارش سلام لردگان به نقل از خبرنگار اساتيد برتر، همزمان با سفر هيئت دولت به استان، عباس آخوندي در نشست اساتيد، نخبگان و مشاوران صنعت چهارمحال و بختياري که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با بيان اينکه مرکز تحقيقات شهرسازي استان ها يکي از مراکز مهم و راهبردي اين وزارخانه است گفت: موضوع به کارگيري و عضويت اساتيد و نخبگان استان ها در اين مراکز در اولويت وزارت راه و شهرسازي است و درصدد هستيم وزارتخانه را با هيئت هاي علمي و اساتيد، ارتباط دهيم.

وي با اشاره به ايجاد نمايندگي مرکز تحقيقات راه و شهرسازي در دانشگاه ها، ادامه داد: اساتيد دانشگاه ها مي توانند در تمامي رشته ها اعم از عمران، معماري، ژئوتکنيک، زلزله، صنعت و معدن به کمک وزارت راه و شهرسازي بيايند.

مقام عالي دولت در وزارت راه و شهرسازي گفت: ايمني راه ها و شبکه هاي حمل و نقل، ساماندهي حمل و نقل استان‌ها، بحث‌هاي قابل پيگيري در اين مراکز تحقيقاتي و راهبردي هستند.

وي با اشاره به اينکه چهارمحال و بختياري در موقعيت بسيار مهم و استراتژيک از قبيل تاريخي فرهنگي توريستي و ارتباطي قرار دارد گفت: اصلي ترين بحث فعال شدن مردم در زمينه هاي مختلف ، توسعه منطقه اي است اما فعاليت هاي عمراني صرفا به معناي توسعه نيست.

وزير راه و شهرسازي بيان داشت: ارزش افزوده، ايجاد رونق کسب و کار، خلاقيت، کارآفريني و توليد بومي از عوامل توسعه استان چهارمحال و بختياري است.

آخوندي بيان داشت: بنده در آخرين سفر خود به اين استان به اين نکته پي بردم که اگر افراد به نقطه‌اي برسند که از لحاظ دانش و ثروت به حد اعلا برسند به شرطي که امکان برون رفت آنان از استان نباشد، توسعه‌اي پايدار و روزافزون خواهند داشت، قدرت نگه داشتن علم و ثروت در چهارمحال و بختياري يک نياز فوري است.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس